Bereikbaarheid Redbadwei week 33 – 36
Geplaatst op
In week 33 tot en met 36 wordt er gewerkt op de ovondes aan de noordelijke Redbadwei. De route blijft (met soms een korte stremming/vertraging) bereikbaar voor fietsers en auto’s. Alleen groot verkeer zoals vrachtauto’s en bussen kunnen er niet langs. Dit kan gevolgen hebben voor bijvoorbeeld de aanvoer van groot materiaal, of bijvoorbeeld voor verhuiswagens. Dit bericht is als aankondiging toegevoegd. We informeren de bewoners op wie dit betrekking heeft op korte termijn nog per brief.